Annas bak & inredningsblogg

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Pepparskaksbak

Av Anna - 17 december 2011 23:48

Har bakat en plåt med pepparkakor, och ja dekorerade vissa med glasyr som ja ska ha tills imorgon då de är dags för den årliga kusin träffen, och igår är det min bror som håller i detta. Men ja har hjälpt till att baka lussekatter och lite annat.


  


  


Älskar denna lite ovanliga pepparkaksform som ja köpte på muntramyran.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 januari 2012 23:03


Idag var de första jobbe dagen på detta året, kändes väl sådär för kan ej fatta att julen typ är över redan *sakna*, men ja får börja längta till nästa högtid så känns de inte lika tråkigt ju. Och idag fyndade ja en sak som passar till påsk, nämligen...

Av Anna - 1 januari 2012 23:01

Igår var de 2011 idag är de 2012, känns lite konstigt om man tänker de så. I alla fall så firade jag nyår hos min mor mfl och de var ganska trevligt. Jag hade bakat mini kladd kake muffins som ja bjöd på. Här kommer naturligtvis lite bilder!     ...

Av Anna - 29 december 2011 23:15


Fick ju presentkort på olika ställen i jul, och idag har ja utnyttjat lite på mitt presentkort som ja fick av mina gudföräldrar på Åhlens och ja hittade en jätte fin satin pyjamas idag som även hade bra pris var 100 kr billigare nu. Har alltid älskat...

Av Anna - 28 december 2011 23:04

Hittade ett recept på choklad maränger i tidningen Mitt Kök idag, som ja tänkte prova. Första gången gick de bra ända tills dom blev brända i ugnen, så antagligen var det fel grader i receptet för gjorde precis som man skulle. Prövade en gång till ef...

Av Anna - 27 december 2011 22:14

Åkte till Malmö igår för en lite mellandags shopping, hittade bland annat denna fina leopard mönstrade klänning på Gina Tricot för endast 100 kr, som ja ska ha på mej på nyår          Och så lite prylar på lagerhaus förstås, dock  va...

Presentation


Hej! Ni trillade just in till en blogg som mest handlar om inredning och bakning, och jag som driver denna blogg heter Anna och bor i en stor etta i Kristianstad med min lilla hamster som heter Doris.
Jag har för tillfället arbetspraktik i en godisaffär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards